Як створити схему блоку за кодом

Ця послуга дозволить вам створювати не тільки блок-діаграми, але і UML, діаграми-зв’язок-зв’язок, мережеві діаграми, електричні ланцюги, кадри та моделі. Інтуїтивно зрозумілий Inteeis та велика бібліотека елементів будуть працювати легко і комфортно. Важливо також, щоб кілька людей можуть працювати над одним проектом. Результат можна зберегти в форматах PNG/JPG/XML/SVG/PDF. Є інтеграція з Google Диска.

Како

Якщо співпраця в режимі реального часу є обов’язковою вимогою для вас, зверніть увагу на службу како. Він має багато шаблонів для проекту, будь то слова, моделі або діаграми. Cacoo має широкий вибір форм для вибору, незалежно від типу проекту.

Найкраща особливість какату є можливість співпраці в режимі реального часу. Кілька людей у ​​вашій команді можуть працювати в блок-схемі одночасно. Крім того, є функція чату, тому ви можете бачити та коментувати зміни. Оскільки процес роботи може бути трохи складніше, коли декілька людей працюють на одному документі одночасно, Cacoo надає очки для нот, щоб ви могли відстежувати, що задіяні в змінах.

Cacoo також чудово для окремих користувачів, оскільки ви отримуєте репозиторій для 1000 аркушів, необмежений обмін, імпорт та експорт до SVG.

Ціни на казок досить доступні. Тариф для команди з 3 людей починається з 18 на місяць. Корпоративний тариф дозволяє встановлювати Cacoo на власному сервері, вартість цієї опції починається з 600 доларів на рік для 10 користувачів. Всі тарифи мають 14-денний безкоштовний пробний період.

Visustin – генератор потоку

Visustin – це програмний генератор для розробників програмного забезпечення. Перетворення вихідного коду в операцію та діаграму UML в автоматичному режимі. Намалюйте блок-схеми за допомогою миші. Перегляньте та надрукуйте блок-схеми або експортуйте їх до Visio.

Перетворити титульний термін у блок-схемам Wuttomatic режиму!

  • Обманювати
  • ActionScript
  • Ada
  • Асемблер:
  • – iar/msp430
  • – MASM/x86
  • – NASM/X86
  • Авто
  • Пакетні файли
  • C/C
  • C #
  • Обрізувач
  • Кобол
  • Холодильник
  • Перекручений
  • GW-Basic
  • Html
  • Java
  • JavaScript
  • JCL (MVS)
  • JSP
  • LoTusscript
  • MATLAB
  • Паскаль/Дельфі
  • Перл
  • PHP
  • Pl/i
  • Pl/sql
  • Силовий
  • PowerScript
  • PureBasic
  • Пітон
  • QuickBasic
  • RealBasic
  • Rexx
  • RPG
  • Ruby
  • Sas
  • Оболонка (bash)
  • Оболонка (CSH)
  • Shell (KSh)
  • Оболонка (ш)
  • Tcl
  • T-sql
  • Vb.Мережа
  • VBScript, ASP
  • Visual Basic
  • Visual FoxPro
  • Хмл
  • XSLT

Visustin для розробників. Visustin – це автоматизована програма для створення блок-схем для розробників програми та авторів документів. Visustin виконує зворотну інженерію вашого вихідного коду, щоб розділити його на блок-схемі UML (діаграма активності);. Visustin читає, якщо оператори. Оператори циклів та оператори переходу та створює блок-діаграму – у повністю автоматичному режимі. Вам не потрібно ніщо вручну.

Visustin створює блок-схеми з коду у багатьох мовах програмування. См. список.

Visustin для авторів документів. Додати блок-схеми до документації проекту. Згідно з цими блок-храматами, читач миттєво зрозуміє, що навіть найважчий код програми. Зберегти сили за допомогою автоматизованої створення документації!

Visustin для перевірки коду. Перевірте логіку програми за допомогою блок-слів. Знайдіть помилки перед користувачів. Зменшити витрати, виправлення помилок раніше, ніж ви досягли раніше.

Visustin для debugchik. Не може виявити помилку? Дослідіть блок-схему, щоб подивитися на проблему під новим кутом і прискорюючи налагодження.

Visustin до супроводу програмного забезпечення. Створювати блок-схеми старих функцій, щоб зрозуміти їх перед зміною. Після запису змін створіть блок-схему нової версії для перевірки алгоритму. Вища якість гарантує задоволеність користувачів.

Чому мені потрібні блок-схеми?

Перевірте алгоритми. Знайти і виправляти помилки.

Зрозуміти складну логіку. Подивіться, що робить програма.

Порівняйте функції. Знайдіть відмінності та помилки.

Створити документацію для програм. Збереження сил завдяки автоматичному створенню документів.

Прочитайте незнайома мова. Зрозумійте програми, написані на мові, ви не знаєте.

Перетворення мов. Вам потрібно перетворити старий код у код нової мови? Уникайте помилок при перетворенні. Створювати блок-схеми обох версій для виявлення будь-якої різниці.

Реструктуризація старого заплутаного коду. Підтвердьте правильність результатів, використовуючи блок-схеми.

Зрозуміти незрозумілі. Перегляньте складений код під новим кутом зору. Отримана аналітична інформація допоможе вам виправити старі помилки та уникнути додавання нових.

Основні особливості

Створіть блок-схеми з вихідного коду. Visustin автоматично перетворює вихідний код у блок-схему. Автоматичний макет забезпечує візуальні оптимальні результати. Просто натисніть клавішу – і все готово. Блок-схеми візуалізують ваш код і, необов’язково, коментарі.

Редагувати блок-схеми. Правильно автоматично створюються блок-схеми. Вставте коментарі, додайте фігури, виділіть важливі моменти, змініть посилання та безумовно, встановіть макет.

Намалюйте блок-схеми вручну. Намалюйте блок-схеми від нуля за допомогою миші. Перед тим, як створювати їх процедури.

Ущільнювати. Віддають перевагу стилю UML? Немає проблем! Visustin підтримує як діаграми блоків, так і діаграм UML.

Друк блок-схеми. Надрукуйте великі блок-схеми у вигляді багатосторінкової мозаїки. Стисніть їх, щоб розмістити на одному аркуші.

Блок-схеми в PDF. Тримайте високоякісні блок-схеми у форматі PDF. Вони чудово підходять для масштабування та перегляду монітора.

Зберегти блок-схеми. Зберегти блок-схеми як файли зображень або веб-сторінок. Використовуйте блок-схеми у документації вашого проекту.

READ  Перегородки в приватному будинку роблять це самостійно

Експорт до Visio. Зберегти. Перетворення вихідний код у Microsoft Visio Chart.

Завантажити безкоштовно

Додаткова інформація (англійською мовою)

Програма для блок-слів. Створіть блок-схеми з вихідного коду. Конвертувати код до блок-слів. Вихідний код у блок-схемі.

Схема блоку онлайн: як структурно подати інформацію?

Блок відео схеми – це графічна модель алгоритму, в якій відображаються за допомогою блоків, а також підключення – з’єднувальні блоки з лініями.

Це універсальний і візуальний спосіб представляти логіку програми або процесу, доступну для розуміння навіть не фахівців.

Часто програмісти вдаються до складання блюдців.

Блок-схеми алгоритмів. Гост. Приклади

Схема є абстракцією будь-якого процесу або системи, чітко відбиваючи найважливіші частини. Схеми широко використовуються з найдавніших часів на сьогоднішній день креслення стародавніх пірамід, земельних карток, фундаментальних електричних ланцюгів. Очевидно, древні мариноси хотіли обміняти картки, тому розробили уніфіковану систему позначення та правил їх реалізації. Подібні угоди створюються для образ алгоритмів та закріплених гостей та міжнародних стандартів.

На території Російської Федерації існує уніфікована система програмного документації (ECPD), частина якої є державний стандарт ГОСТ 19.701-90 схем алгоритмів програм, дані та системи [1]. Незважаючи на те, що стандарт позначення, описаний у стандарті, може бути використаний для зображення системних ресурсних схем, схем взаємодії програми та T.Р., У цій статті описується лише розробка програмних алгоритмів.

Розглянутий ГОСТ майже повністю відповідає міжнародному стандарту ISO 5807: 1985.

Остаточний підручник з блок-схем (повне управління на блок-схемам з прикладами)

Так що ви хочете вивчити блок-схеми? Ну, цей навчальний посібник з блок-слів навчить вас все, що потрібно знати. Він висвітлює історію блок-слів, блок-схеми, як створювати блок-схеми, найкращі практики створення блок-слів, а також ми включили розділ для відповіді на часто задачі питання про блок-схеми. Найкраще, що ви можете використовувати наші блок-програси, щоб намалювати їх.

Творі вже є деякі дійсно дивовижні статті, що охоплюють різні речі, пов’язані з блок-схеми як символи блок-схем, як використовувати плаваючі доріжки у блок-схемах, досвідчені блок-діаграми, тематичні дослідження та багато іншого. Ця публікація в блозі просто зібрати всю цю інформацію і представить його в логічній формі. Я додав посилання до різних розділів для полегшення навігації. Натисніть відповідну посилання, щоб швидко прочитати відповідний розділ.

Історія блок-схеми

Френк Гілберт запровадив блок-схеми в 1921 році, а на початку вони називалися графіками потоку процесів. Аллан Х. Монесен атрибут заслуг у викладанні бізнесменів, що працюють з блок-схемами. Вікіпедія має відмінне підсумок блок-схеми, читати далі у розділі Wiki.

Символи блок-схеми

Отже, які символи використовуються в блок-схемі? Більшість людей знають лише основні символи, такі як процеси та блоки рішень. Але є ще багато символів, які зробить вашу блок-діаграму більш значущою. Зображення вище показує всі стандартні символи блок-схеми.

Найбільш поширений символ, який використовується в блок-схемі, є прямокутником. Прямокутник – це процес, операція або завдання. Наступний найпоширеніший символ – це алмаз, який використовується для позначення розчину.

Є багато інших символів блок-схеми, такі як серійний доступ до сховища, прямі дані, ручне введення та t.D. Перевірте сторінку символів символів блок-схеми, щоб отримати докладне пояснення різних символів.

Хоча це стандартні символи, доступні у більшості програм для створення блок-слів, деякі люди використовують різні форми для різних значень. Найпоширеніший приклад використання кола, щоб вказати початок і кінець. Приклади цього навчального посібника щодо блок-храматів дотримуються стандартних символів.

Як намалювати блок-діаграму

Як намалювати блок-діаграму? Ну, наш інструмент для блок-слів – це хороший початок. Але перед прямим використанням інструменту розглянемо деякі основи.

Є чотири основні типи блок-слів. Схема документів, системна діаграма, схема блок даних та схема програмного забезпечення. Не кожен погоджується з цією категорією, але основні принципи побудови блок-схеми залишаються незмінними. Ви повинні розглянути кілька речей, коли розробити блок-схеми до запуску, прочитайте 6 корисних кольорів для малювання маркетингу.

Якщо ви намалюєте блок-схему з багатьма відповідальними особами, ви можете їх об’єднати, використовуючи плавання. Плаваючі доріжки є потужною методикою для поліпшення читабельності вашого блок-схеми, тому їх слід використовувати залежно від ситуації. Прочитайте використання навігаційних доріжок на блок-схемах, щоб дізнатись більше про цей процес.

Відео нижче показує, як зробити структурну схему, використовуючи блок-схему. Це дуже простий у використанні та натисніть кнопку Створення та підключення Допомагає ви намалюєте їх також швидше. Ви можете перетягувати символи з бібліотеки або перетягнути зображення до діаграми, шукаючи зображення.

Кращі практики flocharts

Є кілька речей, які ви можете зробити, щоб ваш блок-схема був прийнятий усіма. І є деякі речі, щоб зробити це візуально приємним і для інших.

Якщо ви плануєте поділитися своєю структурною діаграмою або надію користуватися однією презентацією та т.D., Доцільно використовувати стандартні символи. Однак важливо пам’ятати, що ідея полягає у випуску інформації в розумінні форми. Цілком прийнятно використовувати альтернативне зображення, а не умовне призначення, поки аудиторія не зрозуміє.

Тримаючи потік стрілок в одному напрямку, використання символів такого ж розміру, закупорювання розчинів, процесів, стрілок і т.D. Це лише деякі речі, які ви можете зробити, щоб зробити це краще. Розділ звичайних помилок детально описують більшу частину цих практик.

Звичайні помилки, зроблені при складанні блок-слів

Цей розділ виділив найпоширеніші помилки, зроблені при побудові блок-схемах. Деякі з речей, згаданих тут, щоб зробити його кращим виглядом і більш зрозумілим, не маючи їх у вашому блок-схемі не зробить це неправильно. Оскільки існує два посади, докладно, що охоплюють ці помилки, я посилаю на них з цього посібника з діаграми.

READ  Як зробити форму для декоративного каменю

Ефективне використання теологічних досліджень

Підручник з блок-схеми не є повним без деяких прикладів. Нижче наведено три конкретних прикладів та реальних прикладів того, як блок-характеристики можуть допомогти вам у прийнятті рішень.

    Десять ідей блок-слів для вашого бізнесу, як блок-схеми, можуть бути використані при прийнятті ділових рішень та оптимізації поточних бізнес-процесів, як проаналізувати воронку продажів Google, використовуючи блок-схеми. Справа з Flatequepe як одним з наших клієнтів використовувала блок-схему для поліпшення їх процесів.

Часті питання про блок-схеми

Розділ коментарів у цій статті, повній питань. Зверніть увагу, що я не буду робити блок-схеми для конкретних сценаріїв. Нижче я відповів на деякі з найбільш часто заданих питань.

Q 01: Що таке підпроцесор у блок-схемі?

Відповідь: Іноді складні процеси для ясності розбиті на менші підпроцеси. Таким чином, блок-схема може вказувати на інший підпроцесор у своєму потоці. Попередньо визначений символ процесу використовується для відображення таких підпроцесів.

Q 02: Як використовуються блок-схеми в комп’ютерному програмі?

Відповідь: комп’ютерна програма складається з різних процесів і потоків. Блок-схеми використовуються для візуалізації процесів і зробити їх чіткими для нетехнічних людей. Вони також використовуються для візуалізації алгоритмів та розуміння псевдокоду, який використовується для програмування.

Коментарі та відгуки про навчальний посібник для блок-схеми

Я сподіваюся, що цей підручник з блокування допоможе вам придумати приголомшливі блок-схеми. Заблоковані діаграми – це відмінний спосіб представляти складні процеси в легкому утворенню, і вони використовуються у багатьох галузях у всьому світі. Якщо у вас є питання про те, як малювати блок-схеми, або у вас є пропозиції щодо вдосконалення цього повідомлення, не соромтеся згадати про це в розділі коментаря.

Інтернет-дизайнер блок-схеми

Тут ви можете побудувати онлайн-діаграму. Для цього введіть код у поле введення нижче. Негайно описати структурні блоки, а потім зв’язки між ними. Після введення. Натисніть кнопку “Намалюй”. Тепер представив код блокової діаграми, яку ви бачите нижче.

#Lude tchar.H #include Stdio.H # include iostream # include string # include vector #lude список

Авіакомпанії.Push_back (“1.Ayroflot “);.Push_back (“2.Ayroflot “);.Push_back (“3.Ayroflot “);

int c=0; Для (auto i=квитки.почати; I != Квитки.кінець; i) int g=0; Для (Auto k=Airlines.почати; К != Авіалінії.кінець; k) якщо (c g) cout k “”; g;

int n; Int count; Char ANS; int c; Listlistint квитки=,,,,,,,,,,,,,,,, Авіакомпанії=Agrightlist;

Робити c=0; STD :: Cout “Вам потрібно квитки? (Y/N) “, Ift (ANS Y ANS Y) STD :: Cout” Select Airlines: “STD :: Endl; print (Airlines), STD :: CIN N, STD :: COT” Скільки квитків потрібно?”, STD :: Cin Count;

Для (auto i=квитки.почати; I != Квитки.кінець; I)

Cout “_” endl; Cout “Всього:” Ендл; Cout “_” endl;

INT хвилин (int h, int m) повернення h 60 м;

Int основний int a, b, c, d, n, m; Cin a b c d n m; int monity_ab=хвилини (a, b); int timo_cd=хвилини (c, d); int monity_nm=хвилини (n, m); Cout (mintion_ab=monitch_nm mintion_nm=monitch_cd ? “Залишайтеся”: “далеко”) Ендл;

# include iostream # include string за допомогою простору імен std;

Int main int min, i, j; Const Int Row=5; Const int col=5; INT MR [ROW] [COL]; Srand (час (null)); Для (int i=0; iROW; i)//Очистити окремі елементи кожного рядка для (int j=0; jcol; j) mr [i] [j]=rand% 100;//Ініціалізація значень елементів у діапазоні від 0 до 5

// вихід матриці на екрані для (i=0; IROW; i) для (j=0; jcol; j) coutmr [i] [j] “t”; Каут “Н.Н.”;//Знайти елемент, що належить до пофарбованої області,//для ініціалізації змінних форм для (i=0; IROW; i) для (i=0; jcol; j) if (ij) min=mr [i] [j ]; Перерва; ;//Знайти найменші значення елементів, розташованих у темно-синіх частинах матриць. для (i=0; iROW; i) для (j=0; jcol; j) if (i=j && minmr [i] [j]) min=mr [i] [j];

#Define _crt_secure_no_warnings # include stdio.H # include conio.H #lude час.H # tinclude windows.H # include math.h #define b 10

Int основний setconsolecp (1251); Setconsoleoutputcp (1251); int i, z, m [10], sum=0;//Ми заявляємо змінні всього типу та масиву 10 клітин PrintF (“Введення в’яжучих речовин фірми для 10 ROCKIV: N”); для (i=0; i 10; i)//Почати цикл для заповнення масиву SCANF (“% D”, Z);//Прочитайте значення з клавіатури та призначити його до змінної z m [i]=z;//Призначити введене значення масиву для (i=0; i 10; i)//Запустити цикл, щоб вивести масив на екран PrintF (“M [% d] =% DN”, I, M [i] );//вихідна функція

int min=m [0]; для (int i=0; i 10; i) якщо (m [i] min) min=m [i];

Допомога в дизайні онлайн-діаграм онлайн

Дизайнерські блокові схеми приходять у зручні студенти та школярі, що вивчають програмування. Він також створюється для публікації на наших веб-сайтах для прикладів навчання.

Дизайнер побудувати блок-схему, яку потрібно ввести код у редакторі, що складається з двох частин. Перша частина коду описує окремі елементи блок-схеми. І в другій. Посилання між блоками, а також напрямок блочного з’єднання.

Наступні блоки доступні (зарезервовані команди, які можна використовувати): Початок. Кінець. Операція. Підпрограма. Хвороба. втручання.

Давайте надамо детальний опис однієї команди, наприклад, наступне: тут. Ви винайшли назву блоку; початок. Це текст напису, який буде відображатися в блоці; http://primat.Org [порожній]. Посилання, відкрите у новому вікні, коли ви натискаєте напис (необов’язково).

READ  Кам'яні доріжки в країні з власними руками

Нижче наведено приклад опису блоків, які будуть використовуватися в блок-схемі. Нижче наведено код, який відповідає за підключення блоків стрілками. Давайте пояснимо деякі команди. Наприклад, наступна команда: означає, що початковий блок STR повинен бути проведений до блоку OP1. А потім від блоку OP1 (Right), дріт є правом до блоку COND.

У наступній команді: від логічного блоку CED, лінія риболовлі проводиться для випадку Так вправо (позначено “”) до наступного звичайного блоку C2.

Нарешті, ми надаємо ще один приклад класичної блок-схеми (ви можете скопіювати та вставити в конструктор, щоб побачити схему):

Int main (void) char лівий [50]; Printf (“Вхідний масивний лівий:”); SCANF (“% s”, ліворуч);

Праворуч [50]; printf (“Вхідний масивний право:”); SCANF (“% s”, праворуч);

Strcmp1 cout (ліва, праворуч) endl; Каут “Великий зліва”, “Strelen (Left) Endl; Cout “Велике право” – “Strlen (праворуч) endl;

# include iostream # include cttime # include cmath # include iomanip з використанням простору імен std;

Bool prime (int num), якщо (num 2) повертає false; Для (int i=2; i=sqrt (((float) num); i) if (!(Num% i)) Повернення false; Повернути істину;

Int main srand (час (0)); Каут-матриця [n] [n] “endl; Int n, sum=0, quant=0, рядки=0; Плавають до, після; Каут “Введіть N:”; Cin n; int a=новий int [n]; для (int i=0; i n; i) a [i]=новий int [n];

для (int i=0; i n; i) для (int j=0; j n; j) a [i] [j]=rand% 100 1;

для (int i=0; i n; i) int enster=0; для (int j=0; j n; j) int temp=a [i] [j]; якщо (prime (temp)) лічильник; якщо (лічильник=2) для (int j=0; j n; j) a [i] [j]=0; Рядки;

Int основний setlocale (lc_all, “російський”); const int n=4; Int arr [n]; int index =.один; Для (int i=0; i n; i) Cout “Введіть елемент масиву з індексом” I “:”; Cin arr [i]; для (int i=0; i n. один; i) if (arr [i] arr [i 1]) індекс=i 1; Перерва; ifex !=.1) Каут-елемент з індексом “Індекс” порушує упорядкування “endl; Else Cout “масив – це збільшення” endl;

// Rextester.Програма.Головна – це пункт входу для вашого коду. Не змінюйте його.//Компілятор версії 4.0.30319.17929 для Microsoft (R).NET Framework 4.п’ять

використання системи; За допомогою системи.Колекції.Загальний; За допомогою системи.Linq; За допомогою системи.Текст.Регулярні експресії;

Простір імен Rextestr Public Class Program Policult Point Point//Точковий опис Шаблон Опис//Приватні дані доступні лише за допомогою методів класу Private Int _x; Приватний int _y; Приватний int _num; Громадський пункт (int x, int y, int num) set_x (x);//однакові: _x=x; Set_y (y);//однакові: _y=y; _num=num;//однакові: set_num (num)//Громадські методи отримання та встановлення загальнодоступного int get_x _x значення; Public Void Set_x (Int x)//Такий самий запис: _x=(x 0) ? X: 0;//якщо (x 0) _x=x;//інша _x=0; Загальнодоступний int get_y повернення _y; Public Void Set_y (INT Y)//Ті ж рекорд: _y=(Y 0) ? Y: 0;//якщо (y 0) _y=y;//інша _y=0; Громадський Int Get_num Повернення _num;

Клас круг: Точка//Клас опис даних Клас//”:” Засоби спадщини приватного INT _RAD Point Data Class;//приватний радіус кола//Прапор пофарбованого круга Публічне коло (Int Rad, Int X, INT Y, Int Num): База (x, y, num)//Точка дизайнера//Circle Designer Coleting The Point Constructor _Rad=RAD називається ;//або: SET_RAD (RAD); _Filled=false;//або: reset_filled;//Громадські методи отримання та встановлення цінностей загальнодоступного Int Get_Rad Return _Rad; Public Void Set_Rad (Int Rad)//Такий самий запис: якщо (RAD 0) _Rad=(RAD 0) ? Рад: 1;//_rad=RAD;//інша _rad=1; Громадський буль is_filled повернення _filled; Загальнодоступний void set_filled _filled=true;//Тепер коло пофарбовано публічним недійсним RESET_Filled _Filled=False;//Тепер коло не пофарбовано

Фінальний

Концепція програми Faceditor радикально відрізняється від інших представлених у цій статті. По-перше, робота виникає виключно з алгоритмічними витратами, які активно використовуються в програмі.

По-друге, FSDITER незалежно, автоматично створює всі конструкції. Все, що користувач повинен імпортувати готовий вихідний код на одному з доступних мов програмування, після чого експорт перетворюється на схему коду.

Як створити схему блоку за кодом
Догори
| Denial of responsibility | Contacts |RSS