Як закріпити шви на човні з ПВХ

Table of Contents

Клей для човнів ПВХ: Виберіть найкраще

Найкращий клей з ПВХ повинен дотримуватися всіх вищезгаданих критеріїв, не псують матеріал та шви, служити довгий час, навіть у суворих умовах експлуатації човна.

Представлений рейтинг складається на підставі попиту покупців та порад професіоналів. Деякі композиції можуть подати заявку на назву найкращого клею – Cleberg, патч “Три кити”.

Момент

Універсальний клей для ремонту ПВХ човнів. Відомі багато споживачів. Відповідно до визнання, бренд веде, з точки зору якості продукції – не в лінійних посадах. На думку фахівців, обіцянки виробника не збігаються з реальним станом справ.

  • Ціна доступна для звичайних покупців;
  • Продаж у багатьох магазинах та супермаркетах;
  • не боїться води;
  • Легка обробка;
  • Форма трубки забезпечує зручні умови для ремонту.

Гумка

Однокомпонентний клей суміш. Фонд – Каучук.

Використовується для клеюючої гуми, полівінілхлориду та бісеру.

Магістральний човен

Відомий серед рибалок. Помітна упаковка – чорна та невелика трубка. Фонд – гума з поліуретановою консистенцією. Однокомпонентний.

Радикальний однокомпонентний

Підходить для роботи з гумовими виробами, полівінілхлоридом, неопреном та іншими матеріалами. Композиція – органічні смоли, поліхлоропрен та розчинник.

Клеї серії 88

  • 88-SA. Фундамент – гума та бензин. Скіни гумові та волокнисті продукти. Після заморожування утворює фільм. Оптимулюється для роботи з металом, бетонними та дерев’яними матеріалами. При роботі слід дотримуватися правил пожежної безпеки.
  • 88-NP. Відмінна особливість – висока міцність на розрив. Не боїться води. Застосовуйте холодний та гарячий метод.
  • 88-n. Після ремонту, човен не можна залишити на сонці.

Поліуретановий клей “AQUA CRUISER для ПВХ-човнів”

Високоякісний один або двокомпонентний клей для ПВХ човнів. Переваги:

Для швидкого та надійного ремонту рекомендується взяти двокомпонентний клей затверджувачем.

Поліхлорпреновий однокомпонентний клей

Не найкраще рішення для ПВХ човна, але за відсутності альтернативи для використання.

Клепський

Композиція спеціально призначена для ПВХ-човнів. Форма вивільнення – 15 кілограм. Пов’язані з категоріями професійного ремонту для ремонту.

  • Швидка фіксація перерв;
  • водотривкість;
  • щільність;
  • М’який шов;
  • Продаж у Remkomplektte;
  • висока адгезія;
  • Працює з шкіряними, пластичними та силіконовими продуктами.

Рідкі годинники “Три кити”

Ця суспензія з потужним розчинником. Доступно в декількох кольорах.

  • Міцний шов;
  • стійкість до рідин;
  • Дозволяє ебать човен ПВХ на шов;
  • не вимагає фен та патчі;
  • Стійкість до ультрафіолеті;
  • відмінна еластичність;
  • Хороша адгезія.
  • Висока токсичність. Робота з композицією тільки в захисному наборі.
  • Погані роботи з великими площами. Раніше пошкоджені простори потрібно спалахувати крапчастою ниткою.
  • Проблемний, щоб знайти на продаж.

Клей гума НК

Основа – нефраза і гума. Працює за принципом холодної вулканізації.

Бостік Винікол 1520

Двокомпонентний клей. Форма вивільнення – металеві банки 1 літр. Додатково поставлена ​​трубка з отверджувачем.

  • стійкість до високих температур, розчинників та води;
  • Міцний шов;
  • швидке захоплення;
  • не реагує з розчинниками;
  • не втрачає властивостей при зниженні човна у воду;
  • не деформує матеріал;
  • Відмінна адгезія.

Недоліком – висока токсичність. При роботі з композицією необхідно використовувати захист для обличчя, рук та органів дихання.

Коник

Багаторазове використання адгезивної суміші ядра.

Texacol

Хороша композиція, що використовується у виробництві плавальних агентів з ПВХ.

Час боротьби – 10-12 хвилин. Повне зміцнення – 12 годин. Для клею пористих матеріалів Texacol клей для ПВХ човнів застосовується двома шарами, другий через 10 хвилин. Після першого.

Синтетико

Одномісний або двокомпонентний клей. Оптимальний для ремонту взуття, але використовується для ремонту човнів, гумових виробів, пластмас, деревних та тканинних матеріалів.

  • Неправильне використання робить склад помітним на човні;
  • вимагає розведення для одержання високої теплостійності;
  • Температурний режим при роботі – не менше 18 ° С.

Час боротьби – 10 хвилин. Повністю використовувати човен допускається через день після ремонту.

Однокомпонентний клей суміш. Основа – синтетичний поліуретановий каучук і розчинники. Через контакт з повітрям.

Недоліком – низький водостійкість. Втрата сили становить 20%.

Підходить для роботи з прогумованими матеріалами, шкіряними, тканинними продуктами та оргскла.

“Човен ПВХ”

Remkomplekt постачається з продуктом. Доцільно завжди мати під рукою, оскільки виробник вибирає найбільш ефективний склад. Ремонт здійснюється відповідно до інструкцій для використання. Сіяти довговічні, еластичні, стійкі до дії агресивних факторів.

READ  Підключення дошки для стільниці Як виправити

Недоліком – рекомендую працювати з клеєм лише в приміщенні, які добре провітрюються.

Щоб встановити поверхню, нагрівається до 60 ° С. Максимальна сила – через 12 годин.

Клей “Polyurethane Professional для тканини ПВХ”

Характеристика збігаються з поліхлореновим клеєм, але на відміну від нього, ця композиція безбарвна.

  • Спеціально для ремонту плавального агента ПВХ;
  • гляни акрилові, гуми, маркізи та банери;
  • За словами виробника, шов тримає до 10 років.

Недоліком – важке зменшення від поверхні, що не приклеєно.

Космофен

Виробляється в різних варіаціях, придатних для різних потреб:

Клей характеризується високою адгезією, швидко зрозумілою, простотою використання, ефективності та компактністю.

Причини пошкодження човнів та їх типів

Причини депресирування човна може бути багато:

Найбільш поширеною причиною є саме. Вони з’являються з необережним використанням блиску, від ножа. Прокол може бути отриманий під час розкопок на березі човна, пошкоджуючи його на берег гострих предметів.

Подряпини, як вважається не до такого серйозного виду шкоди, але вони самі по собі небезпеки. На самого несподіваного моменту, з подальшим використанням вони можуть призвести до розриву матеріалу.

Розрізи з’являються при контакті з будь-якими ріжучами інструментами, наприклад, з неналежним зберіганням або транспортуванням. Човни брюки не виключаються при зіткненні з об’єктами, що стирчать з води. З неправильним зберіганням можуть з’явитися розірвані отвори з процесів дрібних гризунів. Вони приваблюють залишкового запаху рибних або кормових залишків.

Човен Бернс можна отримати дуже легко, оскільки ПВХ чутливий до високих температур з матеріалом.

Коли човен виявляється, він повинен бути ретельно перевірений:

  • Перевірте статус клапана. Вона повинна бути закрита, і його кришка відкрита. Щоб виключити передачу повітряного клапана, необхідно вилити воду в нього і дивитися зовнішній вигляд бульбашок. Якщо ні, то проблема депресії повинна бути шукати в іншому. І якщо з’явилися бульбашки, то ви повинні перевірити клапан для наявності сміття, який перешкоджає закритим. Для цього ви можете подути клапан з гострим насосом. Коли клапан пропускає повітря на бік, то, швидше за все, розслабляється і потрібно витягнути його з ключем. Якщо це не допоможе усунути проблему, клапан повинен бути замінений.
  • Нанесіть губку або пінопластну піну до області навколо клапана. Коли тут з’являються бульбашки, клапан необхідно підняти.
  • Перевірте нижню частину човна, щоб виключити його. Для цього вода виливається в човен.
  • Переглянути циліндр всередині. Для цієї перевірки використовувалася пінна вода. Він застосовується до внутрішньої поверхні циліндрів і перевіряється на появу бульбашок.
  • Виявлення пошкодження пошкодження. Достатньо судна, щоб накачувати більше встановленої норми та слухати шипіння в тиші. На цьому звуку ви можете точно визначити пошкоджене місце.

Що буде потрібно для ремонту?

Перед початком ремонту готуйте потрібні інструменти.

Це, як правило, є досить стандартним набором:

  • По-перше, вам знадобиться набір для ремонту, який повний з човнам. Це важливо, оскільки є тканина для плям, всі необхідні викрутки та ключі, а інші подібні дрібниці. Якщо ви тільки купуєте човен, піклуйтеся, щоб там було все.
  • По-друге, вам потрібен олівець для розрахунків.
  • По-третє, ножиці для вирізання бажаного шматка тканини.
  • По-четверте, ми повинні бути предметом, як ролик. Це може бути що-небудь – ручка ножа, кружка або щось подібне.
  • П’ята, фен. Може бути домом, який сушить голову. Не хвилюйтеся, це не буде погано. Тільки потрібно нагріти поверхню до 60-80 градусів.
  • Шість, розчинник або ацетон для знежирення поверхні.
  • Сьома, кисть, яка є клеєм.

Ремонт та заміна клапана

Для заміни клапана потрібна спеціальна клавіша, і, звичайно, у вас немає. Не потрібно використовувати зручні інструменти для вилучення клапана, може ще більше пошкодити човен.

Вам знадобиться головоломка та пластикова металева трубка до 2 см. Діаметр. Циліндри човна потрібно знизити, потім діаметр 2 см. зробити отвір у верхній частині циліндричної форми.

  • за допомогою спеціального клею зніміть корпус клапана з його чашки;
  • Зніміть клапан, з невеликим поломкою, ви можете обмежити мастило з клапаном з солідом, але до того, як його слід промити та висушувати;
  • Якщо старий клапан більше не підходить для використання, вам потрібно вигнати новий, тримаючи його однією рукою до частини відповіді;
  • Немає необхідності гвинта та затискання клапана, ключ може швидко розбити;
  • Розмацувати місце з розчином мила, перевірте, чи всі частини щільно прилягають один до одного, коли повітря виходить, клапан трохи потрібний трохи.

Часто рибалки виробляють ремонт Skach, дозволяють помилятися і працювати в кінці після короткого періоду часу, який ви повинні переробити. Поради, описані вище, допоможуть вам відремонтувати човен і продовжити подорож.

Закон з чіткими інструкціями, дотримуйтеся певних правил, і ви можете легко виправити човен своїми руками:

  • Клейовий зв’язок повинен пройти процес полімеризації, тільки тоді ми можемо говорити про якість склеювання. Човен трохи завищений, або ретельно складається.
  • Місце сцени залишається на день для сушіння, клей повинен пройти повну полімеризацію. Зазвичай курс становить 3 дні, але з високоякісним склеюванням човен вже 24 години можна опустити у воду.
  • Ні в якому разі не можна нагріватися з полум’ям.
  • Момент і надчальник використання для склеювання не рекомендується. Ці типи клею утворюють тріщини, чи варто говорити про надійність такої сполуки.
  • Зверніться до сервісного центру, якщо розірвані отвори та скорочення занадто великі. Remkomplekt не передбачено для ремонту порізів довше 15 см.
READ  Які витяжки краще для невеликої кухні

Застосування простих порад та дотримання покрокових інструкцій, ремонтуючи вас відремонтувати вас для ремонту. ПВХ човен буде служити вам вірою і правдою протягом багатьох років. Не поспішайте, не витрачайте роботу акуратно, красиво. Краще зробити роботу з совісті з першого разу, щоб повторити це набагато складніше і дорожче.

Ніхто не застрахований на воду, особливо на вологих і покинутих районах річки часто зустрічаються з водою, металеві смуги. Збір у подорож, перевірте, чи було зібрано Remkomplekt, немає кількості послуг і запитуйте, іноді необхідні запчастини не мають нікого. Бути представлені, а потім решта не буде зіпсована.

Клей для човна, що краще? Огляд та порівняння клею для ремонту гумових ПВХ-човнів поради, як і, ніж ебать

Гума або ПВХ Човен є обов’язковим атрибутом багатьох рибалок. Однак навіть найбільш високоякісний плаваючий агент іноді приходить до дисквалу.

Причиною пошкодження стін човна може бути різким гачком, що виступає над водною гілкою або коренем, підводним каменем у прибережній зоні.

На жаль, коли човен фіксується, неможливо використовувати звичайний суперклайд, який містить у складі цианоакрилату.

Правильна технологія для ремонту човна з ПВХ

Навчання, як зробити човен ПВХ, потрібно почати ремонт. На пакетах з клейовими композиціями є покрокові інструкції для їх застосування. Особливості двокомпонентних фондів. Ви можете виділити загальну технологію для ремонту ПВХ-човнів.

  • Очищення робочих поверхонь. Потрібно стерти бруд, рейд, пил, сміття. Неможливо використовувати грубого наждачного паперу, через ризик пошкодження матеріалу.
  • Знежирюють місце склеювання. Для цього використовуйте ганчірку, змочену ацетоном. Суттєво заборонено тримати ганчірку з активною речовиною на склеєному матеріалі. Ацетон може його заморозити.
  • Включено з човном. Вона майже завжди знаходиться в ПВХ. Прикріпіть засувку до пошкодження. Спостерігати за його маркером або олівцем.
  • Нанесіть адгезивну масу на пошкодженій поверхні і на патч.
  • Дайте клей висушити близько 10 хвилин.
  • Нанесіть новий шар адгезивної маси. Почекайте близько 5 хвилин.
  • Нагрійте патч з пошкодженим місцем до 60 градусів. Зробити засувку до отвору.
  • Використовуючи будь-який ролик, згорніть його на місці склеювання.

Доцільно залишити клеєні частини під додатковим вантажем протягом 3 днів, це не стосується надзвичайних ситуацій.

Ремонт човнів ПВХ: Ремонт шва надувного човна з власними руками

Ми шукаємо та оцінюємо ступінь пошкодження

Знати, як вибрати найкращий клей для ПВХ-човнів недостатньо. Спочатку необхідно визначити, де прокол. Якщо отвір великий, його можна побачити візуально, вивчаючи продукти з різних сторін. Однак, якщо отвір невеликий або кілька з них, потрібно скористатися іншими методами перевірки.

  • Опустіть надутий човен під водою. Бульбашки на поверхні води будуть випущені з місця проколу. На них визначається де, є отвір.
  • Якщо немає можливості знизити продукт під водою, потрібно використовувати воду мило. Вам потрібно змішувати кілька літрів води з милом, щоб з’явитися у великому шарі піни. Їм потрібно покрити поверхню човна. Де виходить повітря, з’являться бульбашки.

Крім того, важливо звернути увагу на будь-які візуальні дефекти. Вони також допоможуть знайти дефект.

Підготовка патча

Часто люди не цілком зрозумілі, ніж взяти човен з ПВХ вдома. Якщо немає спеціального комплекту для ремонту, вам потрібно підготувати патч. Ремонт тканини можна купити в будівельних магазинах. За допомогою ножиць круглі або овальні плями розрізані. Розмір залежить від розміру пошкодження. Досвідчені майстри рекомендують скоротити марки, коли з’являються розриви, проколів, а не заздалегідь.

Терміновий ремонт

Найчастіше необхідно вести термінове ремонт човна, оскільки водосховище далеко не додому. Для цього достатньо виконати ряд дій:

  • Знайдіть місце пошкодження методів вище. Позначте його маркер.
  • Потягніть повітря з камери.
  • Розріжте патч у розмірі більше, ніж прокол.
  • Клей застосовується на засувках, пошкодженому місці.
  • Через 5 хвилин, щоб приєднати два елементи разом, натисніть руки.

Якщо є навантаження, зробіть склеювання протягом 2-3 годин.

Надійний шлях

Коли це відомо, ніж клей ПВХ човен, не треба не поспішати, ремонт виконується більш надійним способом. Порядок розміщення в кімнаті, де є доступ до електрики:

  • Знайдіть місце пошкодження, позначте його.
  • Потягніть повітря з камери.
  • Розрізати латк.
  • Вага адгезії до патча навколо проколу. Зачекайте 15 хвилин.
  • Нанесіть другий шар клею. Зачекайте 5 хвилин.
  • Прикріпіть колбу до проколу, натисніть долоню. Фен Нагрівайте до 60 градусів. Після розігрівання вам потрібно зробити склеюючий ролик.
READ  Змішувач з нержавіючої сталі

Залиште склеювання місця під навантаженням протягом 3 годин. Фен у таких випадках допомагає добре.

Клей нижній човен

Не всі знають, як закріпити човен ПВХ, коли справа доходить до окремих елементів. Наприклад, закрийте знизу. Принцип роботи, описаного вище, залишається незмінним. З’являються дві функції, необхідні під час ремонту:

  • Перед наклейкою засувки необхідно шити пошкоджені матеріали шляхом скидання ниток. Для цього частини частини повинні бути витягнуті один до одного, проколювати голку, виправити нитку.
  • Вирізати два патчі. Вони склеєні навпроти один одного, щоб з’єднання є більш надійним.

Якщо ви виконуєте дві додаткові дії, склеювання буде твердим протягом тривалого часу.

Клей за швом

Іноді човни починають розходитися на швах. Це може бути пов’язане з частиною інфляцією, накачуванням повітря, довгим терміном служби. Знаючи, як зробити човен з ПВХ, можна зробити з’єднання швів, але це буде складніше. Для цього потрібно дотримуватися звичайних технологій ремонту, однак, деякі функції з’являються:

  • Після наклейки першого патча, потрібно скоротити другий, який буде двічі першим. Це клеї зверху.
  • Крім того, ви можете спалахнути основу шва від капронової нитки.

Якщо човен продовжує проходити повітря після ремонту, він повинен приписати його до спеціального семінару, щоб професіонали займають ремонт.

Як стекувати дошку

Рада застрягла на вищезгаданих інструкціях. Тільки одна патччерка, якщо пункція невелика. Нанесіть 2-3 шари адгезивної маси. Все просто.

Розділ

Розуміти, що розділ ПВХ човна потрібен. Достатньо, щоб прикріпити вухо до циліндрового шва. Якщо повітряна куля потрапила, тиск упав, а повітря рухається з однієї повітряної частини до іншого.

Для ремонту розділу ПВХ, вам знадобиться:

Ремонт перегородки ПВХ виникає в послідовності:

  • Насос, який потребує ремонту відсіку, щоб розділ пішов вперед і дозволив потрапити до місця травлення через клапан.
  • Відкрутіть клапан з ключем компоненту, залишаючи клапанну шайбу всередині циліндра.
  • Прогулянка до клапана двох пальців і за допомогою Otkuchi дістатися до зовнішнього ремонту сайту розділу.
  • Накрийте казку з рідким ваком, керуючи клеєм на суглобі.
  • При відновленні клеючого розчину необхідно згорнути клейовий м’яч і валу його в гніздо з вибором. Шкіра суглоба поверх ПВХ стрічки.

Ремонт човна відео

Висушені і знищені патч і човен у склеючому місці. Як висушити та знежирювати – незалежно. Ацетон, бензин, гаряча водна губка – ваш вибір, який знаходиться під рукою. Шкіра та файл втирають човен ПВХ тканини може не тільки тканину псувати і послабити.

Ми застосовуємо клей на обох зв’язаних поверхнях. Товщина шару ролі клею не грає.

Ми чекаємо повного сушіння клею. Зачекайте приблизно 15 хвилин, якщо хочете, щоб ви могли почекати та більше, принаймні годину. На якість наступного склеювання, очікування більше 15 хвилин не впливає. Головне, що клей на поверхнях повністю сухий! Не слід прилипати до рук та інших поверхонь. Другий раз, щоб розмастити що-небудь!

Найбільш забавна стадія – нагрівання розмазаного сухого клею, тобто трубопроводу та циліндрових човнів у площі склеювання до температури реактивації. Ця температура, при якій клей знову стає липкою. Зовні це не можна побачити, але навіть з невеликим контактом без тиску, при цій температурі деталі миттєво починають дотримуватися один до одного. Для вітчизняних клеїв ця температура низька. Просто з рукою, коли торкаючись клею, слід почувати себе сильним, але погода. Буде достатньо. Якщо немає прилипання, коли частини підключені, або це дуже слабке, ви можете відокремити деталі, тепліше сильніше і знову спробуйте ще раз. Нічого поганого з цим. На якість склеювання, повторне опалення не вплине.

Які клеї підходять, і що краще не використовувати для ПВХ

Для склеювання матеріалу ПВХ ви не можете забути особливості роботи. Використання ціанакрилату та інших твердих сполук не рекомендується. Такі шви тріщини, боляче тканину і стиснути. Такі композиції підходять для ПВХ патчів:

  • Клей “Момент” – це просте та дешеве рішення, але не завжди є ефективним. Ви можете купити, якщо немає вибору.
  • Поліхлорпрен – призначений для руху та гумових човнів, краще, ніж попередній.
  • Поліуретан – розроблений спеціально для ПВХ-човнів, рекомендований для використання.

Неможливо зберегти на клейовій композиції – вся робота залежить від її якості. Поїхавши на один компонент патча, вам доведеться повторити всю роботу, витрачаючи більше часу та сил, щоб очистити полотно від невдалої спроби.

Як закріпити шви на човні з ПВХ
Догори
| Denial of responsibility | Contacts |RSS