Сітка на решітку з власними руками

Домашні пристрої, які не вимагають демонтажу елементів автомобіля

Тих, хто не хоче витрачати кілька тисяч, щоб придбати готовий захисний пристрій, може зробити це самостійно. Спеціальні технічні навички не потребують. Варіанти для виготовлення додаткової захисної сітки для автомобіля роблять це дуже багато. Все залежить від конкретної марки автомобіля.

Якщо є багато зусиль для розібрання стандартної решітки або бампера (використання ліфта, наявність спеціальних інструментів), найбільш прийнятним буде можливість зробити додаткову захисну сітку з зовнішньою мовою (тобто Верх з регулярних захисних пристроїв).

  • Металева сітка для автомобільного радіатора (алюмінію або сталь) з розміром та шаблоном клітин найбільш підходящих, на вашу думку, до дизайну автомобіля.
  • Вінілова трубка або зовнішній ізоляційний шар електричного дроту. Це буде необхідно для виготовлення оволодіння.
  • Пластикові затискачі.
  • Ножиці для металу або електролізи.
  • Відповідно до цього, ми застосовуємо позначку до металевої решітки за допомогою маркера. Для спрощення цього процесу на клітинній структурі сітки в місцях застосування ліній краще виправити сіру сантехнічну стрічку.

На замітку! Якщо для виготовлення ми використовуємо алюмінієву сітку, ви можете використовувати ножиці, якщо сталь краще застосовувати електроловік.

  • Від вінілової трубки або ізоляції від дроту придатного діаметра, ми робимо обшивку. Для цього ми намалюємо поздовжнє розрізання по всій довжині (трубка або дріт).
  • Виправити обшивку на кінці металевого порожнього (для більш надійного кріплення в декількох місцях, які ми застосовуємо клей).

Основними перевагами цього методу додаткового захисту радіатора є:

Як зробити і покласти зовнішній вибір з власними руками?

Для виготовлення захисного елемента, призначеного для зовнішньої установки, ви повинні придбати такі матеріали:

  • Алюмінієва дрібна сітка;
  • Клей універсальний;
  • шматок товстого електричного кабелю довжиною 2-3 м;
  • Скотч і прищіпки;
  • лист картону (добре підходить у упаковку з сітки);
  • Пластикові затискачі, бажано прозорі або чорні – під кольором решітки.

Матеріали та інструменти для саморобництва

Примітка. Кількість сітчастої алюмінієвої та довжини кабелю визначається розміром одного або декількох ґрати, встановлених на вашому автомобілі. Кабельна ізоляція буде служити кромкою майбутнього захисного елемента.

Щоб зробити сітчастий каркас і покласти його на машину, підготуйте набір інструментів:

З ножа та бару, пристрій виготовлений для безпечного кабелю різання. Оскільки цей простий дизайн закріплений на решітку радіатора за межами затискачів, інструментарій для розбирання бампера не потребує.

Ніколи не покладіть сітку в бампер і радіаторну решітку.

Порада. Якщо решітка радіатора легко видаляється на вашій машині, рекомендується розібрати його та використовувати як шаблон, ніж полегшити завдання.

Кабель вирізаний, щоб видалити виробництво ізоляції та встановлення зовнішньої сітки, виробленої в такій послідовності:

  • Візьміть картонний лист, прикріпіть його до решітки автомобіля та ретельно вирізати шаблон, точно повторюючи його. При необхідності змініть шаблон ножицями, досягнення максимального збігу контурів.
  • Візьміть шаблон на сітку і обведіть маркер, після чого розрізають заготовку з металевими ножицями. Синод його до радіатора автомобілем.
  • Візьміть канцелярський нож до дерев’яної дошки, як показано на фото. За допомогою цього інструменту зробіть поздовжнє розрізання кабельної ізоляції і витягніть всі провідники зсередини.
  • Утворюють кріплення елемента, поклавши розріз і ізоляцію до кінців, зроблених до заготовки. Заповніть його зсередини з клеєм у декількох точках і щільно клапових прищіпків.

Це виглядає як домашня сітка на відкритому повітрі на машині, коли клей нарешті висихає, прищіпки можна видалити і встановити сітку на машині. Якщо ви зробили все правильно, то він щільно приносить до решітки за межами. Він залишатиметься лише залученням і закріпленням отриманого елемента пластмасовими припущеннями. Після затягування, розріжте свої кінці і поверніть затискачі всередині, а не приклеюючи. Коли необхідний захисний елемент, затягування достатньо, щоб їсти соски.

Порядок роботи на фото

Картон шаблон повинен безумовно повторити форму дня

Лерке розрізаний нарізаний маркер

Друк обрізки з кабельної ізоляції

Сітка з оформленням готова до установки на машині

Кріплення елемента на пластикових затискачах

Захисний елемент чітко стояв на контурі лояльності

READ  Чому вітер воювали ззовні

Використання такої решітки не тільки робить функцію безпеки радіатора, вона також дає індивідуальність до появи автомобілів.

Досить зв’язатися з таким магазином, забрати решітку з вже встановленою сіткою на марці автомобіля, а потім встановіть його на місці. Процес заміни не займе великого часу, заводська решітка з машиною, натяжна решітка встановлюється на його місці та виправлення.

Цей параметр ідеально підходить для серійних автомобілів, які масово використовуються. Для таких автомобілів настроєна решітка з захисною сіткою не буде важко.

Тюнінг

Тюнінг – уточнення машини, яка дозволяє поліпшити його зовнішній вигляд і змінювати фабричні характеристики. Використання настройки, ефективність та потужність двигуна збільшується, призупинення та експлуатація гальмівної системи покращуються.

Тюнінг-решітка дозволяє поліпшити зовнішній вигляд автомобіля, а також збільшити захист радіатора. Використовуючи вишуканість, ви можете приховати пошкодження та дефекти.

Основні варіанти

Перед початком роботи потрібно визначити остаточну форму решітки. Є кілька різновидів вдосконалень. З обраного виду залежить, які матеріали та інструменти будуть використані в.

Найчастіше радіаторна решітка замінюється металом дрібно. Також використовується дизайн з пластику АБС або скловолокна. За допомогою силіконового клею на елементі ви можете обрізати різні декоративні елементи (наприклад, етикетки брендів, букв та навіть креслення).

Здійснення настройки з власними руками, необхідно уникнути часткового або повного перекриття повітряного потоку через решітку. В іншому випадку, завдяки зменшенню ефективності системи охолодження, можлива перегрів дна тіла.

Як налаштувати себе?

Незалежне уточнення решітки радіатора виконується в кілька етапів.

Для роботи необхідно видалити частину. Зазвичай решітка фіксується з болтами та гвинтами. Але сучасні моделі оснащені пластиковими струнами. Демонтаж приймається ретельно, щоб не пошкодити кріплення та пази, призначені для них. Ви можете видалити решітку протягом приблизно 20 хвилин.

Створення діодного підсвічування

Світлодіодна підсвічування розміщена навколо периметру видаленої частини. Щоб встановити його заздалегідь, ви повинні розглянути зв’язок. Його не можна встановити на частинах, що нагріваються під час руху. Найкраще встановити діоди на решітчій решітці. Можна забезпечити стрічку за допомогою силікону або клею швидкого сушіння.

Приймаючи хромовий захист

Chrome-plate radiator protection press Старий дизайн дзеркало-металевий блиск. Коли він створюється, спеціальні зв’язувальні речовини наносять на поверхню продукту. Вони сушать при температурі 65 ° С.

Робота передбачає наступні дії:

  • За допомогою розпилювача застосовується шар активатора (наприклад, ST. 2516);
  • Потім решітка промивають дистильованою водою;
  • Подвійний пістолет додатково застосовує “метфер” і відновлюючий агент.

Значно простий у роботі може бути попередньо придбана панель для захисту радіатора.

Де краще встановити сітку?

Існує два способи встановлення захисної сітки – зовні або всередині решітки радіатора. А інший успішно застосовується до власників автомобілів, маючи їх переваги та недоліки.

Таким чином, монтаж сітки за радіаторною решіткою автомобіля характеризується такими перевагами:

  • Це не вражає, тому ви можете заощадити на дорогих видів;
  • приховані кріпильні сайти;
  • Простий процес встановлення;
  • Установка виконується один раз на весь період роботи сітки.

Мінуси цього методу включають необхідність видалення переднього бампера (найчастіше власники іноземних автомобілів стикаються з труднощами) та труднощами при очищенні сітчастого матеріалу (для вирішення цієї проблеми найчастіше доведеться звертатися до фахівців, тому ви повинні бути підготовлені Для фінансових витрат).

Захисна сітка призначена для затримки різних дрібних частинок

Метод зовнішнього встановлення має більш позитивні сторони:

  • легкість установки та, при необхідності, демонтаж;
  • Немає необхідності розбирання автомобіля;
  • Для прибирання, це непотрібно видалити сітку, оскільки ця процедура є зовнішньою;
  • більш привабливий вид на автомобілі, особливо якщо сітка вибирається у кольорі.

Цей метод не має глобальних недоліків. Єдиний мінус досить висока вартість. Однак легко уникнути таких труднощів – достатньо витрачати час і зусилля на самозахисту для решітки радіатора.

Крім того, супротивники можуть сказати, що такі сітки не тільки не корисні, але вони також сприяють перегріву двигуна. Робота Якщо ви берете найтоншу клітину, то вона:

По-перше, це буде погано підірвати повітря, погано зменшуючи тепло

По-друге, вона буде дуже швидко легка, а блокуючи цю сітку в цілому

По-третє, двигун перегріється в пробках

Але друзі не так, сама радіатор виготовляється з алюмінію, він навіть не дує сильно розсіює тепло, тому що він спеціально виготовлений ребристом (так що кожні ребра) розсіювали якомога більше.

Знову ж таки, навіть найтонша клітина, буде достатньо, щоб пропустити інцидентне повітря (перешкода, але це не є значним). Про перегрів двигуна в пробках, а сітка та сітка практично не має значення, тут велике навантаження потрапляє на вентилятор, який вмикається, коли досягається критична температура.

READ  Как закрепить камни в кольце

Я буду говорити ще більше, є автомобілі (регулярні, а не тюнінг), в якому на користь краси взагалі закрила передню частину. І не відбулося нічого перегрівання, просто черговий вентилятор частіше включається і охолоджує машину.

Що зроблено?

Зараз є два типи таких сіток:

І ті та інші дуже часто роблять з металевої сітки (лише розмір клітини відрізняється), або від довговічних пластмас, яких важко знищити навіть у холоді. Найбільш поширеним тепер виготовляється з алюмінію, фактично робить його дуже легко і швидко, але про це трохи пізніше.

Чому вам потрібна захисна сітка на решітку радіатора

Почнемо, ми розуміємо, які функції самостійно виконує радіатор. Радіатор є одним з основних елементів системи охолодження автомобіля, яка розташована в носі біля бампера.

Під час експлуатації всередині двигуна внутрішнього згоряння сформувався іскра, що заповнює паливо. Це, у свою чергу, підкреслює теплову енергію, яка згодом перетворюється і стає рушійною силою для автомобіля. Не дивно, що двигун постійно нагрівається. Однак перегрів цієї частини може викликати часткове або повне розбиття автомобіля. Тому охолодження є обов’язковим процесом для належної роботи автомобіля.

Це для цього, що радіатор був винайдений автовиробниками і був винайдений. Це система металевих пластин та труб, для яких циркулює охолодження рідини. Ззовні встановлюється сітка, яка закриває технологічні отвори для контр-повітря.

Автомобільний радіатор – один з основних елементів системи охолодження

На жаль, решітка радіатора має досить великі клітини, тому часто забруднюється через частинки пилу, піску, гравію та навіть комах, що летять у ньому. Не всі автомобілісти приділяють достатню увагу, щоб очистити цей елемент машини. Той же гріх і професійна мийка. Велика кількість сміття перешкоджає системі охолодження правильно функціонування, яка може призвести до перегріву та розбиття двигуна.

Це виглядає як незахищений автомобільний радіатор після операції

Деякі виробники автомобілів роблять дрібносторонній радіаторні сітки, але вони рідко компліментують свої автомобілі з фабрики. Якщо ви є власником популярної моделі, і з якоїсь причини не хочуть встановлювати сітку, шукайте аналогічні ґрати в продаж. Однак бути готовим, що ціна на них буде набагато вищою.

Радіатор з невеликими клітинами зустрічається в продажу, але їх вартість вища, ніж у звичайних ґрати

А щоб уникнути цієї захисної сітки, яка встановлюється з внутрішнього або зовнішнього вигляду решітки. Її маленькі клітини не пропускають навіть найменші комахи всередині радіатора. Крім того, досить легко видалити і чистити. У той же час, це не негативно впливає на зустрічний потік повітря і не заважає операції системи.

Захисна сітка збереже радіатор автомобіля від забруднення

Чому я покладу сітку. Отець Miniva, Тепло, Ідіть на південь, летить камінь, пробиває пластикову бамперну решітку і розривається через радіатор кондиціонера. Почуття були над сексом. Батьки та діти в 30 без кондиціонування повітря … Я вважаю, що це практично нереалістичний, щоб зловити камінь у місті, але птахи, камені та так. На трасі було один раз на рік.

РНР

www.Диск2.Ро

Сітка на зовнішній стороні решітки

Найчастіше сітка встановлюється на зовнішній стороні решітки радіатора. Цей метод має багато переваг:

  • Вам не потрібно розібрати бампер і сітку для встановлення сітки;
  • Така сітка легша для видалення та очищення;
  • Сам гриль також залишатиметься чистим;
  • Ви можете диверсифікувати зовнішній вигляд автомобіля.

Не хвилюйтеся, що така сітка буде псувати зовнішній вигляд вашого автомобіля. Ви можете знайти сітки з оригінальними конструкціями, які тільки прикрашають зовнішній вигляд.

Захисна сітка може бути встановлена ​​перед решіткою радіатора

Однак, не всім подобаються такі зміни в посібнику транспортного засобу. Якщо на цьому та будь-які інші причини ви не хочете, щоб монтувати сітку ззовні, є ще один спосіб для вас.

З внутрішнім

Автомобілі високої цінової категорії Навіть решітка радіатора – це елемент дизайну. Пам’ятайте, що принаймні BMW автомобілі: їх гриль не плутають один з одним, тому вони органічно входять до загального зображення. Не дивно, що багато автомобілістів не хочуть їх приховувати. У цьому випадку метод встановлення сітки зсередини приходить до порятунку.

Захисна сітка може бути встановлена ​​за решіткою радіатора

Сітка, прихована під решіткою, не поспішає в очі. У той же час захищати від усіх забруднень, це не буде менш ефективним. Правда, існує в установці внутрішньої сітки та його недоліків. Наприклад, необхідність демонтажу сама решітка. І деякі автомобілі мають такий дизайн, на якому можна видалити решітку з бампером. Це займе занадто багато часу і сили, але загальний дизайн автомобіля залишатиметься більш гармонійним.

READ  Полікарбонат душова огорожа з власними руками

У будь-якому випадку вибір між зовнішністю та зусиллями, зробленим лише для вас, тому що функціональність частини не зменшиться з цього.

Як встановити продукт

Перш ніж почати встановлювати сітку, вам потрібно буде видалити сітку. На деяких автомобілях можна тільки зробити тільки з бампером. Як правило, демонтаж вам потрібно, щоб відкрутити болти, які приховані під капотом, а потім згинають замки на дні сітки. Після цього він може бути ретельно видалений з його місця. Інші моделі мають скріплення настільки простим, що вам навіть не доведеться підняти кришку капоту: достатньо, щоб призвести до плоского ланцюгового краю решітки та видалити його з канавок. Більш детальні інструкції можна знайти в ручному обслуговуванні автомобілів.

Необхідні інструменти

Щоб встановити захист на решітку, підготуйте наступний набір інструментів:

Ці інструменти потребують цього щодо бажаного методу прикріплення. Але крім них, вам буде потрібно кріпитися. Залежно від способу підключення сітки з решіткою, вам знадобиться один з наступних інструментів:

Опції кріплення

Відставте сітку чотирма різними способами:

Кожен з цих методів має свої мінуси та переваги. Наприклад, оптимальний варіант – встановити на стандартних замках. Інший варіант – посадити сітку на самонарізаний гвинт. Правда, до цього вам доведеться нагрівати гвинт, і тим самим запобігти подальшому розтріскуванню.

Рідкі автомобілісти вдаються до способу тканого. По-перше, потрібно мати спеціальне обладнання. По-друге, якщо решітка виконана з пластику, його можна легко розплавити. Ну, врешті-решт, Crookingly злиті решітка не буде перероблена, і весь товар піде під заміну.

З цих причин водії, які вирішили самостійно виконувати модернізацію решітки радіатора, найчастіше використовують пластикові будівельні затискачі. Вони мають низьку вартість та доступні в будь-якому будівельному магазині. До зв’язків були невидимими, купуйте їх у кольорі майбутньої сітки та сітки.

Інструкція із встановлення

Коли сама сітка готова, вибрано метод встановлення, ви можете перейти до процесу встановлення.

  • Обережно демонтаж радіаторної решітки. Будьте обережні: не пошкоджуйте клітинку.
  • Вимийте деталі та очистіть сміття з накопиченого під час операції.
  • Прикріпіть сітку до зовнішньої або внутрішньої сторони радіатора залежно від кінцевого місця.
  • Якщо ви встановлюєте сітку на вулицю, створіть свої надбавки на краях.
  • Зафіксуйте сітку на затискачі. Найкраще використовувати симетричну схему. Красиво виглядають і щільно тримають зв’язки, розташовані в порядку перевірки.
  • Вирізати довгі хвости хвости. Подивіться, що кріплення не зламається, а затискач не літати.
  • Встановіть решітку назад до автомобіля.

Виробництво та установка з власними руками

Незважаючи на велику кількість продуктів, які можна придбати у магазинах автозапчастин, деякі драйвери розробляють зобов’язання самостійно. Серед причин можна виділити незвичайну форму бампер повітряних каналів, а також бажання виділити і створити унікальну частину.

Щоб зробити сітку в бампері своїми руками, вам знадобиться наступні інструменти та матеріали:

Дизайн сітки поділяється на кілька етапів:

Важливий! При вирізенні деталей з сітки рекомендується зробити дещо великим, порівняно з шаблоном, частиною. Цей крок згодом полегшить монтажу сітки на машині бампер.

Захисний елемент встановлюється або з внутрішньої, або з зовнішньої сторони бампера.

Зсередини

З самостійною сіткою на бампер, паяльник. З ним елемент закріплений по краях отворів повітряних каналів. Інструмент нагріває краю сітки, і отримати його в бампер. Після проведення цієї процедури комплект тіла полірований з обох сторін, покритий грунтором і лаком.

Ви також можете використовувати альтернативний метод прикріплення. Сітка встановлюється на комплект тіла з гвинтами. Вони акуратно закручені до потовщених частин бампера.

Установка на вулиці

Також сітка може бути встановлена ​​власними руками на бампері на вулиці. Цей метод кріплення має свої нюанси. Елемент встановлюється з самоорганізаторами замість звичайної решітки радіатора. Метод не є ефективним, якщо автомобіль встановлений радіаторну решітку складної форми.

Встановлена ​​сітка повинна бути очищена від бруду час від часу. Цей процес виконується за допомогою стисненого повітря та струменя води під тиском.

Сітка на решітку з власними руками
Догори
| Denial of responsibility | Contacts |RSS